toeristisch dagje - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Ruud Koopman - WaarBenJij.nu toeristisch dagje - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Ruud Koopman - WaarBenJij.nu

toeristisch dagje

Door: Ruud en Anna

Blijf op de hoogte en volg Ruud

17 Januari 2017 | Ecuador, Quito

Na de twee lange dagen aan de chocolade moesten wij zaterdag weer vroeg op. Om 8 uur vertrokken wij voor een toeristisch dagje rondom Quito. Met een klein busje zijn wij langs een paar toeristische attracties gereden. De eerste stop was precies op de evenaar. Op 21 september en 21 maart gaat de zon precies boven deze lijn op en onder. Ook kregen wij uitleg dat wij de aarde eigenlijk verkeerd om bekijken met noord en zuid. De Ecuadorianen vinden dat wij de aarde anders moeten bekijken. Wat voor gevolgen dit heeft voor de kaart kun je zien op 1 vd foto’s. Daarna hebben wij Otavalo bezocht met de traditionele markt en de waterval in de buurt.

• 17 Januari 2017 - 08:10

Annemiek:

Hallo Ruud en Anneke, wat bijzonder.....en wat leuk om zo op de evenaar te staan :-). Hier wordt het elke dag een beetje kouder én een beetje lichter.
    Geniet!

Groetjes,
    Annemiek

• 17 Januari 2017 - 09:10

Elles:

wow! gaaf hoor, jaloers!

• 17 Januari 2017 - 09:55

Ina:

Jee, wat bijzonder! En wat een kleurrijke markt! Veel plezier!
    Liefs Ina

• 18 Januari 2017 - 07:57

Babs:

Wat een bijzondere reis. Veel plezier. Groetjes van ons.

• 18 Januari 2017 - 08:40

Sil Versteeg:

Het ziet er nu al super uit, heel veel goede zakelijke deals, en heel veel plezier.
    leuk om jullie zo te kunnen volgen. groetjes sil

• 18 Januari 2017 - 17:42

Nicole Alias Sneeuwwitjeroos:

Hey Ruud en Anna,

Wat leuk! En mooie foto's. Geniet er lekker van.

Jullie sinds 5 jaar wordfeudvriedin

Ruud

Op dit blog kun je alles lezen over de reizen van van Ruud Koopman en Anneke Hartog uit Zaandam. In 2011 hebben wij een geweldige reis gemaakt met onze eigen auto door Zuid Amerika. Op 13 januari 2014 start er een nieuw avontuur in Vietnam.

Actief sinds 01 Mei 2010