Buiten in Baños - Reisverslag uit Baños, Ecuador van Ruud Koopman - WaarBenJij.nu Buiten in Baños - Reisverslag uit Baños, Ecuador van Ruud Koopman - WaarBenJij.nu

Buiten in Baños

Door: Ruud en Anna

Blijf op de hoogte en volg Ruud

24 Januari 2017 | Ecuador, Baños

Na een week Quito zijn wij neergestreken in Baños, dat ligt ongeveer 200 km ten zuiden van Quito. Baños is een gezellig stadje met heel veel backpackers en dus ook goedkope hostels. Eén zo’n hostel hadden wij ook gereserveerd, maar wij zijn na een lange nacht met veel dronken jongeren toch maar naar een wat duurdere plek gegaan. Baños kent veel buitenactiviteiten. Wij hebben mooi gewandeld. De vulkaan Tungurahua naast het stadje is 5023 mtr hoog en de hellingen naar de top zijn bijzonder steil en dus zwaar. Wij hebben ook langs de river Pastaza gefietst, maar wij waren wel erg blij met de camioneta’s die terug fietsen en bestuurders terug brengen naar Baños. En op de laatste dag durfde zelfs Anna aan de Canopy, waar ze overigens geen spijt van heeft gehad. Wat een prachtige vlucht. Wie dce video nog niet heeft gezien:

Zie ook

• 24 Januari 2017 - 15:41

Nicole:

Coole video! Leuke activiteit.

• 29 Januari 2017 - 16:24

Yvonne Wijsman:

Hu Ruud en Anneke, erg leuk om jullie verhalen te lezen en foto's te zien. Bijzonder ervaringen weer allemaal! Geniet ervan! Groetjes

• 04 Februari 2017 - 14:59

Peter En Nettie:

Helden!!! Wat geweldig zeg!
    Ziet er supermooi uit.
    Groetjes

• 08 Februari 2017 - 22:52

S.koopman:

Nu pas de film gezien geweldig filmpje wel doodeng

Ruud

Op dit blog kun je alles lezen over de reizen van van Ruud Koopman en Anneke Hartog uit Zaandam. In 2011 hebben wij een geweldige reis gemaakt met onze eigen auto door Zuid Amerika. Op 13 januari 2014 start er een nieuw avontuur in Vietnam.

Actief sinds 01 Mei 2010