Op weg naar Quito - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Ruud Koopman - WaarBenJij.nu Op weg naar Quito - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Ruud Koopman - WaarBenJij.nu

Op weg naar Quito

Door: Ruud Koopman

Blijf op de hoogte en volg Ruud

09 Januari 2017 | Ecuador, Quito

Woensdag 11 januari vertrekken wij met KLM naar Quito. Wij blijven 4,5 week weg. Wij zullen achtereenvolgens de volgende landen bezoeken:

Ecuador, Peru, Chili en Argentinie.

Wij zullen wel weer een paar bekende plekjes tegen komen. Maar alles in Ecuador en Peru is helemaal nieuw voor ons. Wij hebben naar eer en geweten naar de lijst gekeken van vrienden en familie die ons hebben gevolgd toen wij naar Vietnam zijn geweest. Als jullie liever geen mail willen ontvangen dan kun je vrij eenvoudig afmelden.

Groet Anneke en Ruud

• 09 Januari 2017 - 17:57

Johan En Annette:

RUUD EN ANNA
    WIJ WENSEN JULLIE HEEL .VEEL PLEZIER EN GENIET ER LEKKER VAN.
    GR DE STADTJES.

• 09 Januari 2017 - 21:58

Beatrix:

De laatste voorbereidingen dus en dan lekker genieten! Fijn dat we weer vanuit de luie stoel een beetje mee op reis kunnen met jullie! Enjoy!

• 09 Januari 2017 - 21:58

Beatrix:

• 10 Januari 2017 - 06:46

Annemiek De Frankrijker:

Ik vind het heeeeeeel erg leuk om jullie weer te volgen en zo in gedachten een beetje mee te reizen. Wat een mooie reis gaan jullie weer maken! In ieder geval alvast een goede vlucht en ik kijk uit naar jullie avonturen!

• 10 Januari 2017 - 17:20

Ron :

Een hele goeie reis en veel plezier.

• 12 Januari 2017 - 22:26

K&G:

Wij gaan jullie zeker weer volgen. Vooralsnog fijne reis en goede chocobusiness.

• 15 Januari 2017 - 17:23

Edith En Henk:

Top we volgen met plezier. Genieten met volle teugen.
    Dat werken? Bonen plukken, uitbroeden dan pletten en fijn maken en heerlijke bonbon toch?? Haha Hard werken!!

Ruud

Op dit blog kun je alles lezen over de reizen van van Ruud Koopman en Anneke Hartog uit Zaandam. In 2011 hebben wij een geweldige reis gemaakt met onze eigen auto door Zuid Amerika. Op 13 januari 2014 start er een nieuw avontuur in Vietnam.

Actief sinds 01 Mei 2010