Naar Vietnam - Reisverslag uit Zaandam, Nederland van Ruud Koopman - WaarBenJij.nu Naar Vietnam - Reisverslag uit Zaandam, Nederland van Ruud Koopman - WaarBenJij.nu

Naar Vietnam

Door: Ruud en Anna

Blijf op de hoogte en volg Ruud

30 December 2013 | Nederland, Zaandam

Na onze grote reis door Zuid Amerika is het een beetje rustig geweest. Wij hebben ook wel weer genoten van Nederland. Gezellig met familie en vrienden en de korte maar mooie zomer van 2013. Ook hebben wij hier en daar weer wat werk aangenomen, want helemaal niets doen vonden wij toch ook niet alles. Maar, er lonkt weer een nieuw avontuur. Op 13 januari vertrekken wij voor 5,5 week naar Vietnam. Onze blauwe nationale trots in Franse handen brengt ons op de 13e via Kuala Lumpur naar Ho Chi Minh City, de nieuwe naam voor Saigon. Het leek ons leuk om jullie weer op de hoogte te houden van onze belevenissen, net zoals destijds vanuit Zuid Amerika. Als jullie daar geen zin in hebben, dan kun je jullie email adres simpel verwijderen van de mailingslist of je stuurt ons een mailtje op hartogenkoopman@gmail.com en dan zullen wij je verwijderen. Rest ons nog jullie allemaal een geweldig en gezond 2014 toe te wensen

Groet

Anneke en Ruud

• 30 December 2013 - 14:04

Annemiek:

Geweldig...volg jullie graag! Geniet van weer een nieuwe wereld!! Xxxx

• 30 December 2013 - 17:31

Ina Kordes:

Heerlijk weer lievers om jullie mooie avonturen mee te maken! Dikke kus

• 30 December 2013 - 22:13

Greet :

Leuk om jullie weer te volgen zo blijven wij op de hoogte van jullie mooie reis avonturen, maar eerst nog even gezellig met ons allen het jaar 2013 uitknallen.
    Greet

• 15 Januari 2014 - 08:35

Annette:

Hoorde gisteravond van Greet dat jullie al op weg zijn, maar met een slechte start, hoop dat jullie koffer snel terecht is en dat jullie de reis kunnen vervolgen en vooral genieten en veel mooie dingen gaan zien.
    Groetjes en dikke kus van de Stadtjes

Ruud

Op dit blog kun je alles lezen over de reizen van van Ruud Koopman en Anneke Hartog uit Zaandam. In 2011 hebben wij een geweldige reis gemaakt met onze eigen auto door Zuid Amerika. Op 13 januari 2014 start er een nieuw avontuur in Vietnam.

Actief sinds 01 Mei 2010