Aankomst in Saigon - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Ruud Koopman - WaarBenJij.nu Aankomst in Saigon - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Ruud Koopman - WaarBenJij.nu

Aankomst in Saigon

Door: Ruud en Anna

Blijf op de hoogte en volg Ruud

15 Januari 2014 | Vietnam, Ho Chi Minhstad

Onze aankomst in Saigon is redelijk goed verlopen. Maandag vertrokken wij op tijd om 21.00 uur voor de non stop vlucht met KLM naar Kuala Lumpur. Helaas is het ons niet gelukt om aan boord te slapen, maar toch waren wij nog redelijk fit toen wij daar om 15.30 uur aankwamen. Helaas is er 1 tas in Kuala Lumpur blijven staan, dus vonden wij na de visum procedure in Saigon maar 1 tas op de band. Gelukkig hadden wij onze kleding en toilettassen verdeeld, dus konden wij ons bij aankomst in het Duc Voing hotel toch een beetje opfrissen. Daarna zijn wij direct de stad in gegaan en lekker gegeten bij 1 van de eettentjes bij ons hotel in district 1, een uitgaanswijk van Saigon, dat tegenwoordig Ho Chi Minh City heet. De naam Saigon wordt nog heel vaak gebruikt. Om 22.30 gingen wij na ons eerste Dalat wijntje op het dakterras van ons hotel vermoeid naar bed. Precies om middernacht werd er alleen op de deur geklopt en schrokken wij wakker. Ons tas was aangekomen en werd bezorgd tot aan de kamer. Jammer van het wakker worden, maar wij waren toch wel blij dat de 2e tas ook aangekomen was. Super service.

• 15 Januari 2014 - 07:12

Annemiek:

Joepie...het gaat beginnen!! Geniet en hou ons op de hoogte :-)

• 15 Januari 2014 - 07:47

Hannie:

Wat snel jullie tas terug! Heel veel plezier, dikke kus

• 15 Januari 2014 - 09:03

Beatrix:

Fijn dat het zo goed was afgelopen met de bagage. Heel veel plezier daar en geniet lekker!

• 15 Januari 2014 - 09:29

Carolien:

Lekker joh, nu kan het avontuur ECHT beginnen ! xxx

• 15 Januari 2014 - 09:53

Jaap:

Gelukkig dat de tas er ook weer is, het t-shirtje van anneke past Ruud toch niet echt goed.....haha
    nu lekker genieten en heel veel plezier.

• 15 Januari 2014 - 12:19

Lonneke:

Fijn dat alles (uiteindelijk) goed is gegaan.
    Ik hoorde op de nieuwjaarsreceptie dat Marco Rutten ook nu naar Vietnam is. Wie weet komen jullie hem nog ergens tegen.
    Ben heel benieuwd, wat jullie ervan vinden verder!
    Veel plezier!

• 15 Januari 2014 - 12:53

Peter:

Het begin is er- enjoy!

• 15 Januari 2014 - 15:19

Coby:

Fijn dat alles goed gekomen is.
    En genieten van een wijntje op het dakterras, klinkt toch heerlijk.
    Nog veel van deze momenten gewenst

Coby

• 15 Januari 2014 - 17:08

Marieke Van Duijn:

Ha mooie mensen, fijn om weer van jullie te horen en met al het leuks mee te genieten.
    Ja en stom dat we elkaar zo lang niet gesproken hebben. Maar van Jaap begrepen dat wanneer jullie thuis zijn er bijna een afspraak is!

Wat leuk om nu lekker in Vietnam te zijn, ik hoor altijd leuke dingen van Vietnam.
    Wij nog even aan het puzzelen wat we gaan doen, Jaap gaat gelukkig een beetje beter, een deel van hem had wel zin om naar la gomera te gaan en een ander deel nog totaal niet. HIj moet erg bijkomen van al het gedoe, het was ook allemaal zo onterecht!!!!!! Niet normaal!!!
    Met mij is het prima! Vertel als we elkaar zien graag meer.

Heb het goed!

Liefs, marieke

• 15 Januari 2014 - 21:08

Ina:

Ha AnnaenRuud,

Gelukkig de tas weer terecht! En jullie blijven er rustig onder....etentje wijntje slapie!

Kijk uit naar jullie volgend avontuur! Hier water kou, nix an....

Kus Ina

• 15 Januari 2014 - 21:56

Bep En Simon:

Hallo fijn om wat van jullie te horen , weet niet of dit twee doorkomt.gr bep en simon